Friday, February 18, 2011

First Wedding Job

btw i wanna say thanks to kak ira n abg am coz invite me as ur photographer :)
seriously aku sngt sngt terharu coz i'm on 17 n da dpt wedding job.. sangat la terharu wokk.. tp faham2x la aku nie bdak fresh la.. so gmbar pown tak brape nk cantik.. so mmg aku perlukn tnjuk ajar sesiapa yg mahu mengajar utk aku jadi lebih maju insyallah :) ini je la hasil yg mampu aku buat
silakan la tgk :)









ini la serba sedikit tntang wedding job arituh
hahaha so thx for viewing.. sesiapa yg tringin saya shoot utk ape2x event/wedding/pre-wedding n mcm2x lagi just inform sye kat fb keyh :) Irfan Ibrahim
hee~ thx yeah~
assalamualaikum

2 comments:

  1. irfan ibrahim, gile lawa gambar. hopefully akan lebih maju n success! :D

    ReplyDelete
  2. hee~ thx ye kak fathin :)
    i'm still learning
    hee~
    nk shoot akak plak nanti boleh?
    hahahaha~

    ReplyDelete